Упражнения, които ще ви избавят от лошото кръвообращение

йогата помага при лошо кръвообращение

Съвременният начин на живот доведе до драматично нарастване на хората, страдащи от лошо кръвообращение. Тъй като повечето от нас прекарват всяка свободна минута да гледат телевизия, телефона или компютъра, не е изненадващо, че кръвообращението е един от първите засегнати сегменти на неактивния начин на живот.

Друга обща причина е небалансираното хранене, често лишено от основни хранителни вещества. С други думи, телата ни са лишени от здравословно хранене и физическа активност, двата основни компонента на добро общо здраве.

В допълнение към тъканите, които не получават достатъчно кислород и хранителни вещества, кръвта също се натоварва с мазнини и холестерол, които с течение на времето запушват артериите.

Упражненията, които ви предлагаме, са изключително полезни за подобряване на кръвообращението. Ако ги комбинирате с добре балансирана диета, ще можете да подобрите своето състояние в най-кратки срокове.

1. Разтягане на тялото

Според експерти в областта на здравето, разтягането е първото нещо, което хората трябва да направят веднага след събуждането. Това отнема само няколко минути, но ефективно увеличава циркулацията на кръв в началото на деня.

разтягане на тялото при лоша циркулация

2. Разтягане на ръцете

Тези упражнения също са силно препоръчителни. Застанете прави, повдигнете петите си, застанете на пръсти, вдигнете ръцете си и ги разтегнете. Задръжте в тази позиция за 2-3 секунди. Уверете се, че телесните мускули са стегнати. Направете 10 повторения.

3. Въртене на краката

Това просто, но много ефективно упражнение може да направи чудеса за вашата циркулация. Седнете на стол и завъртете крака по часовниковата стрелка. Повторете 10 пъти за всеки крак. Упражнението не само подобрява кръвообращението, но и укрепва мускулите на краката.

4. Лицеви опори

Те също са много ефективни при лечение на лоша циркулация на кръвта. Започнете деня си с 10 лицеви опори, които ще ви дадат достатъчно енергия през целия ден.

5. Разходка

Според експерти в областта на здравето, ходенето е едно от най-полезните упражнения за кръвообращението. Ходенето тонизира и отпуска мускулите на краката, подобрява притока на кръв в тялото. То може също да намали хипертонията. Започнете с кратки разходки 2-3 пъти седмично.

6. Басейн

плуването подобрява циркулацията

Плуването е изключително полезна тренировка, тъй като включва всички мускули в тялото. Също така подобрява притока на кислород до сърцето и белите дробове, облекчава мускулните болки и болките в ставите. Подходящо е за хора от всички възрасти.

7. Йога

Йогата е чудесен начин да овладеете дихателните техники, които ще подобрят концентрацията на кислород в кръвта, както и притока на кръв в мускулите.

8. Колоездене

Колоезденето е една от най-добрите тренировки за подобряване на циркулацията в долната част на тялото.

9. Танци

Не на последно място, танцовата терапия става все по-популярна за облекчаване на стреса и подобряване на притока на кръв в тялото, тъй като всъщност включва всички мускули в работата.

Опитайте, ако не всички, то поне няколко от тези упражнения, заедно с балансиран хранителен режим и скоро ще се чувствате нов човек!

Виж повече

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари