Правилно хранене на жените според възрастта

1 от 5 Снимки

20-годишни


20-годишните момичета могат да се похвалят с много по-бърз метаболизъм и затова дори да си похапват нещо по-калорично, това няма да е фатално. Все пак не бива да наблягат само на фаст фууд и да забравят съвсем за здравословното хранене. Диетата на 20-годишните трябва да съдържа риба и нетлъсто месо, зърнени храни, много плодове и зеленчуци.

Балансираното хранене е ключът към добро здраве. Качествената и здравословна храна не само повишава самочувствието, но и влияе пряко върху външния вид, цялостното здраве, работоспособността и продължителността на живота.

Все пак няма универсална здравословна храна за всички, защото поради особеностите в организма на мъжете и жените, на двата пола им трябват различни режими на хранене. Женският метаболизъм е по-бавен от мъжкия с около 30%.

С течение на времето нуждите на женския организъм се променят и затова трябва да се консумират определени храни, подходящи за годините на жената. Ето как трябва да се храни жената, за бъде здрава и в добра форма в различните години от живота си.

Виж повече

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари