7 йога пози, които ще подобрят храносмилането ви

Йога пози, които ще подобрят храносмилането ви

Продължителност: 3 минути;

Оборудване: постелка за йога;

Добре е да: храносмилането.

Инструкции:

Преминавайте от една поза в друга, като изпълнявайте упражненията и от двете страни, когато е нужно. Повторете комбинацията от упражнения колкото пъти искате. Можете да задържате всяка поза за повече от един дъх.

Широко изпъкнало положение напред

7 йога пози, които ще подобрят храносмилането ви

Начин на изпълнение:

Разтворете широко краката си. Вдигнете ръцете си настрани и бавно се наведете напред, поставяйки двете си ръце върху постелката. Задръжте за един дъх и преминете към следващото движение.

Широко изпъкнало положение напред с усукване

Начин на изпълнение:

От широко изпъкналото положение напред поставете дясната си ръка на постелката на равни разстояния между краката си. Вдигнете лявата си ръка навън и нагоре, завъртете тялото си и обърнете погледа си към пръстите си. Спуснете лявата си ръка и я сложете на мястото на дясната. След това повторете упражнението с другата ръка и преминете към следващото движение.

Голям удар

Начин на изпълнение:

От нисък удар стъпете здраво на земята и започнете да се изправяйте, вдигайки двете си ръце над главата и държейки раменете надолу. Повдигнете торса си и изправете бедрата си напред. Задръжте за един дъх и преминете към следващото движение.

Революционен страничен ъгъл

Йога пози

Начин на изпълнение:

От висок удар, уверете се, че дясното ви коляно се намира точно над десния ви глезен. Обърнете торса си надясно и се наклонете напред, с ръце в молитвено положение или с лява ръка, спусната надолу към вътрешността на десния крак. Върнете се отново във висок скок и повторете упражнението с левия крак.

Индуски клек

Начин на изпълнение:

Разтворете коленете си малко по-широко от бедрата. Сгънете коленете си и седнете възможно най-дълбоко, изпънете ръцете си напред ако е необходимо, за да запазите равновесие. Ако можете, поставете ръцете си в молитвено положение между коленете. Задръжте за няколко вдишвания и продължете към следващата поза.

Позиция за облекчаване на вятъра

Начин на изпълнение:

Легнете по гръб. Допрете коленете си до гърдите и ги обгърнете с ръце. Можете и да завъртите коленете си първо на едната страна, а след това и на другата, като държите долната част на гърба допряна до земята, за по-доброто ѝ разтягане. Продължете към следващата поза.

Шавасана

Йога пози - Шивасана

Начин на изпълнение:

Легнете на постелката с протегнати крака. Отпуснете ръцете си от двете си страни.

Повторете комбинацията от упражнения толкова пъти, колкото желаете.

Виж повече

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари